Wednesday, December 1, 2010

BERASAP KEPALE..

kepanasan umpame bare api yg menyelubungi diri...*perghhh...ayat ko...
hishhh...benci betoi aku kalo batuk +seseme = DEMAM ni...
macam2 nk meleleh... owhhhhh....aku tidak menggemarinye..
mengape ini harus terjadi kpd ku???? baru 2 hari p bengkel 
da demam kalo 4 hari ape lah nk jadi... 
nk kate prubahan cuace yg teramat x pule... mungkin 
kerane happy sgt stay kt hostel wif kawan2 yg smemang nye giler kot..
byk sgt b'cakap n gelak shingge m'buat kan air lior tidak dapat 
d proses dgn terator.. so, ia akan merencatkan perjalanan air lio ke tekak 
lalu b'lakulah keperitan tekak apbile bgn tido...*ouhhhh... baru tau

aku ingt smpai d situ sj...malangnye ia b'larutan lalu
mgakibatkan bdn aku menjadi lemah x berdaye n DEMAM...
urmmm...sgt tragis...bgn2 tidoq on9 jap then p madi..
huhhhhh....sgt2 sejuk..sedang basahkan kepale yg sedang hangat ni 
tibe2 aku t'kejot besa....*opocotttt.... pandangan aku tertumpu 
d cermin bilik air...ape yg berasap tu???? tolong!!! help2 kebakaran 
d dalam toilet.... aku mencari punce tercetusnye asap e2...
OMG..datang dr kepale aku sendiri... perggghhh...gileer pns...
P KLINIK, P KLINIK...*teeetttt...xmo..  aku lebih rele makan ubt jeh...
xmo p kinik...takot dokter t'gode ngan aku.. *ingt ko hot?    
jgn riso er kenkawan...aku okey..
nati kalo da terok benar aku p yeah...


astalabista kamu!!!!!




jap...jap...jap..
nk tujok muko dak demam ni...hahaaaakkk
*ko hingat owang kcian tengok muko ko


senyuman yg sgt iklas aku tunjok..

 

24 hours bersame towel bg mgelakkan sesuatu kelua tape d duge







pesanan penaje: ko g je lah kinik tu..xdo sape la hai nk ngowat ko...* ok
                              jgn lupe mkn ubat..kalo x makan nati x baek..nyusah kan owang jeh.. *ok.


No comments:

 
Christening Gowns, Free Blogger Templates