Friday, December 24, 2010

CITE ZAMAN SEKOLAH AKU.


ouh, aku d kala form 3... pengawas tu.. hahahah... tp aku pengawas otai..
 mebe2 aku yg wat kesalahan sumer aku lepaskan..
yg aku anti giler, ciap lah die.. ngeee :)
hahaaakk.. kantoi d cni...
 xpe2 cikgu disiplin aku da naek pangkat.. mesti die da x ingat aku...
pic n aku curi dari FB mebe, FATINAH..
die tag name aku... sowie ye Fatinah.. geram tgk pic ni..hihi.. 
hop di maap kan.. 

sebelah cikgu aku tuh, mestilah ketue n penolong kn.
Aiman n Pidah
hehehe... nk gelak aku tengok aiman dulu.. 
rambot belah tgh gitu..tp skang da hot.. mantop..
smart hensem n sgale-galenye lah.. :)
empunye diri jgn kembang sgt eh... nati sua tu koyak.haha .. ;)

geng aku sowang jeh ade dalam ni.. 
ika .sebelah kiri aku.. kami mmg kacip..kire nye kitowang lah yg paling clever cikit 
dr yg laen...cikit je taow.. x byk..
2 pown naseb je kot.. hahakkk.alhamdulilah.
x bangge lansong masok kelas pndai 
sebab nye aku mesti ade dalam top 10 yg terakhir.. 
tp ok la kan... bio sedo dri cikit yg aku ni kurang pandai..
bukan BODOH ye kenkawan..


yang berbaju kurong kuning tu guru kelas aku..
Allahyarhamah Zeti Hakmal..
Al- Fatehah tok die k..
dalam byk2 cikgu die yg paling aku syg ..dalam byk2 cikgu 
yg tego aku nasihat die yg aku dengar..
dan dalam byk2 mate pelajaran, mate pelajaran die yg aku paling suke..
matematik..owhh.. tetap d hati..
kalo , xde arwah ni aku rase, aku maseh d kelas bwh kot 
n prestasi aku makin merosot.. 
hishhh... mmg besar lah jase die kt aku..
aku akan ingat die sampai bile2. 
nanti aku da ade ank , aku nk cite kt ank aku..
husband aku mesti da tau punye mase tu cikgu kesayangan aku saper
, sebab mase bercinte aku da cite..
kalo die x ingat die punye pasal.. ngeee :)


mase PMR aku dapat ermmm....
hehe.. malu nk cite.. x lah gempak mcm kowang kan..
3A, 4B, 1C..
opcos lah math aku A kan..huhu..
BM aku B.. jgn terperanjat k..
aku x suke karangan..
kalo x caye, tgk blog aku ni r.. tunggang langgang kan? haha :)
xpe2. aku akan perbaiki.. 


ehhh, lupe lak aku nk cakap.. 
name sekolah aku SMK Chemomoi..
pelik kan...
tp tu lah name sekolah aku.. kowang jgn gelak eh.. 
aku lempang kang..


okeyh, ni name dak kelas aku eh.. tp aku sebot yg aku ingat je taow
sebab ade certain yg aku x ingt name die..
hahaaakk.. mungek toi..tgk pic pown aku x leh cam saper name die. haha..:)

3 Firdaus : yana , isma , kt , najwa , safarahana , marni , shariha , 
syikin, fitty , wani, dayah, aisyah , fatinah , jaida , farah izati , 
syuhada , teha ,dayah2 ,  elli , fatin, ika, pida, norhasoleha jemail.
haidil, zahir, aiman, jefri, fahmi, anuar, faris, bird, tojey, 
razin , nazli , *hah, yg sowang ni aku x tau name die.. yg aku tau die 
ank wah dayah.. hehe



dat olz.. 
bye.. 
asalamualaikom..







-Norhasoleha Jemail-









No comments:

 
Christening Gowns, Free Blogger Templates