Saturday, December 18, 2010

SIYES NEBES!!

psttttt...psssttt....
kawan2,
tau x esok an ari convocation aku..
ehhh...cilap2...bkn esok, tp ari ni..
majlis berlansung at Hall of Fame
Limkokwing University..
jempot lah hadir..     :)

 psstttt.. pppppssstttttt..
kawan2,
tau x aku sgt nebes skang ni coz bede ni x penah aku lalui..
mase sekolah rendah n menengah penah naek pentas amek 
adiah dapat no.1, 2 , 3 tp x lah 
seGAH ni.
jap lg aku nk amek segulong diploma taow. hehe..

 psttttt..ppssssssttt.....
kawan2,
tau x aku skang ni rase macam xmo tido pasai 
excited giler.. 
sumer aku da prepare kecuali bru aku coz mak aku
bru ciapkan td.. ngeeee :)
aku x pakse mak aku taow .. mak aku yg nk buatkan..
ishhh...x saba nk tgk bju bru aku..
terime kaseh mak.. 

pssssttt...psssssstttt....
kawan2,
tau x aku skang ni berharap sangat 
mak ngan abh aku akn bangge dengan kejayaan ank die ni..
dapat segulung diploma..
Insya-Allah nanti ijazah pulak yea..
ngeeee :)

psssstttt...ppppppssssstttt..
kawan2,
tau x aku nk sgt bf aku tgk aku esok.. ngee.. *gatai
die cakap kt aku die x cnfirm lg leh dtg ke x.. 
hurmmm..segan ngan mak abah la tu.. huhhh!
tp hop die dtg.. *berharap 

pssssttttt....psssttttt
kawan2,
tau x aku skang ni x tau tulis ape dah.
aku terlampau ghairah tok lalui sumer ni..
auccchhhh!! heheeheeee

psstttt...pssstttttt.....
kawan2, 
aku da abez menaip ni..betol2 xde idea..
babai kenkawan..









 

1 comment:

JEFRI said...

jgn nebes2...kerna nebes itu perisai orang....
tibe jek kan..neway, gud luck. naik stage nnti jgn sampai jatuh guling2..=)

 
Christening Gowns, Free Blogger Templates