Wednesday, December 22, 2010

SOWIE KAWAN :(

keciwa bukan kepalang aku ari ni...
patot nye skang ni aku da berciap-ciap nk p genting 
wif my bff ieka..da lame kitowang x bersue-rupe..
tp apekan daye..jodoh tiade... uwwwwaaaaaaa T_T
aku terpakse menyimpan nafsu serakah aku ni pasal 
kekeringan duit yg melampau-lampau dan terlampau... 
*tu r, owang soh dok pahang xmo..
bukan aku xnk der, skang ngah proses mencari kerje ni @ sambilan je taow..
xmo keje lame2..nk blajar lg.. ngeee :)
 membincangkan topic xde wang ni... duit aku ni ade lah skian-skian-skian..
tp aku x leh gune coz aku nk p bercuti...*adusshhh, ape kes ni beb, kate xdo duit, 
bercuti leh pulak.. oi, suke ati aku lah....duit aku, bukan duit kowang.. *teeettt, x menjawab soklan 
dengan bernas lansong..haktuiiii!! aku nk p  bercuti ngan kak ngah aku ler..
die nk p telok batik..aku ni sekadar d pinggiran jer..
mempamerkan muke yg so cute ni , minte kbenaran nk ikot..
dah akk aku bg aku roger je lah..2 ah skang ni kene memikirkan 
care yg "PALING JIMAT"...*BERTUKARLAH KE CELCOM BLUE...
ape2 pown aku nk mintak maap kt kawan aku tu.. aku x bg harapan sgt kt ko an? ngeeee :)
tengs, ko nk blanjer aku, tp aku x boleh blah lg lah.. ko kne sponsor aku full
bru aku leh p..hahahahahhaaaa... demand lebih.. :)




haaa, ni r mebe aku, eka, sblh tu aku.. kalo kowang x kenal aku sepak2 kowang tau x?
*aphal ko letak pic ko sekli? nk promote diri la tu..biaq r.. :P
pixca die ni aku curik dr die nye fb.. kowang jgn bocor rhsie taow..ngeeee :)
cun an kawan aku?hehehe... kalo
kowang nk ngowat, kimsalam o nk mintak no tepon, 
kowang p tanye empunye diri yea..
pndai2 lah kowang cri fb die.. (^_^)




to eka: sowie yea, next time kite p bercuti.. tungu aku da ade duit dulu taow..
rindu ko bangat. muah muah muah... :)









No comments:

 
Christening Gowns, Free Blogger Templates