Tuesday, December 21, 2010

SUNGOH X SLESE.. TP SABA JE LA!!

weyhhh!! tolong aku, help me, comey nga!!
aku jaji aku xkan careless lg pasni..aku jaji 
aku akan lebih alert..
kowang tau x pasai ape??? tau x???
a'eh.. owang tanye senyap pulak.. pap dahi bru taow... ngeeee :)
ni sumer blaku pasai surat pink yg aku trime..
aku benci surat tu..aku rase kowang pown benci jugak..
tp paling aku benci tindakan yg d ambil lepas dapat surat tu..
tp salah  aku jugak kan..
sape suro x alert bede cmni...dok umah tp
x reti nk usha2 lua umah lnsong.. haihhh..ape
nk jd lah ngan ko ni leha..
mintak maap yea penduduk yg serumah ngan aku...
sowie bangat...
i'm careless..



 hishhh...sgt2 jahat taow..xpe...  
JENG JENG JENGGGG!!!!!
kak zura (housemates) datang menyelamat..
mmg die pown yg selu bayar bil api..
time kaseh kak zura..
jasemu d kenang.. muah muah muahhhhhh!!!!
upsssss....sowie..terover pule.. ngeeee :)

tp kan... hurm.....
bace lah surat kt bwh....




tragis sungoh.... kowang ade tertanye-tanye x aku tido kat mane
skang ni???
kalo xde buat2 ade eh...aku merayu kt kowang.. plz!!
okeyhh....malam ni aku terpakse tidoq umah mebe @ manager akak aku..
umah die dekat sblh the mall ni r..
aku x taow lah ape name nye.. tp ade swiming pool..
hishhhh...aku rase nk terjon jeh dalam tu tau x...gian giler...da lame aku 
ngidam..
tah biler lg lah aku dapat merasai nye lg..tp pool kt cni mesti 
kne pkai bikini kan... woowww!!!sexy gitu..
upssssss...lari tajok...jap, aku kejar balik..
ngeeee :)
hari ni bkn aku n akk aku jeh yg tumpang umah die..tp ade lg sowang
staff yg nk menumpang jugak..name staff tu pown wawa.. n also
sebaye aku...sweet 20..:)
rumah yg kami nk menginap ni bukan saje ade kami owang.
ade foreigner dr Iran..ya habibi ya maulana..
ana mau beli unta ente mau jual ka???.STOP IT!!!
TEROSKAN PENCERITAAN ANDA..*okey
manager akk aku ni sewe bilik jeh ler..
naseb bek besar..boley lah muat 4 owang..
tp kurang slese lah..hurmmm..nk wat cene an..adat menumpang...redo jelah..
lampu d tutop, tibe..
"mas, ur mom here?"minah iran tu cakap..
dat mean, tempat penginapan aku ni akan 
di duduki oleh sowang lg tetamu istimeww lah..
OMG..
1 bilik 5 owang..cube bayang kan..
 tp x pe lah...asalkan ade tepat tido yg boley bukak n tutop lampu malam ni..
ngeeeee :)

ok la wei..mate aku da nk tertutop da ni..
nati aku story lg eh.
nite sumer...


psttttt..psssttt.....mak kak mas (manager akk aku) ni ramah taow.. die suker bersembang.
.tp die sakit..macam2 ubat die makan.. mak aihhhh, satu tupperware taow..
cian die..die datang cni naek bus, then naek teksi smate-mate nk juper ank nye..
Bertuahnye ank die.. tp ank die......................................aku xnk cite..
cedey sesngt taow..
HARGAILAH MAK KITE SELAGI MEREKE MASEH ADE....
dr td aku nangis sebab makcik ni.. TABAH BETOL DIE.. :)
mak cik tido nyenyak2 ye.
alamak, aku da mule ridu mak abah aku....
mak abah, kite akan selalu doakan kesihatan mak abah.. AMIN~~~



No comments:

 
Christening Gowns, Free Blogger Templates