Thursday, December 2, 2010

MENGETES MEMAKAI SHAWL..

hermm...lame sungoh x memakai shawl..*hishh...ape nk jadi lah..
sedang asyik sebok menungu kemunculan graduation
yg akan kunjong tibe pade 18 dec ni , aku t'menong
lalu t'detik, t'lintas, t'pesona n ter ter ter  *abaikan  tok memakai
shawl...huhhhh....mak aku mesti suke... *teeeeettttttt...  dari dulu mak aku
nk melihat ank2 die pkai tudong...*haishhh...ketegaq dak ni... 
aku pkai bukan kerna t'pakse tp iklas nk pkai taow..
xmo lah nati ank2 aku tgk mak die konbo x pakai tudong..malu lah..
kalo buley aku nk b'tutop sgale after nikah..*yeahhhh...teroskan cite2 anda..bgs tu.
STOP IT!!! aku da mule merapus dari tajok asal usol post ni..*tau pown
okeyh.... pix kt bwh ni bru jeh sbentar td aku amek n edit ckt sebanyak...
EXCITED nk KONBO.huhuhuhu




 cun er....ank sapa la ni..*weeekkkksssss..



betoi2 xdo kojo nih...


perangkap lalat paling berjaye..


kene begok..coz tu lah pipi tembam sblah..*teettt...tipu


ouhhhhhh....sopan nye minah ni...
=)


ok.. dats ol... 
gud bye bebeh!!!!

No comments:

 
Christening Gowns, Free Blogger Templates