Wednesday, December 8, 2010

JALAN 2 HIROP UDARE X SEGAR!!

yehaaaaaa... han dre.. han dre... *biol kejap..
dlm keadaan yg teramat-amat lah bosan
aku pn menyiapkan diri comel2 , kemas2, cun2,
molek d depan cermin *jgn dok perasan..


motif cun2 ari ni coz nk p jalan..
bosan like babun dok dalam 
kandang..haisssssshhhh...x sangop..x sangop..
mision utame bermule....
ehhhhhh...kejap2.. b'4 tu, kne amek bju akak 
aku kt dobi dulu..kang ngamok like kude x makan
5 ari pulak..*teeeettt ... 
okeyh...da amek bju.. now let cntinue 
diz journey bebehh!!!!!!...
yehaaaa... handre... handreee....
aku menunggang bus Rapid kl U32 yg betoi2
brenti depan bus stop umah aku.. *mestilah die 
brenti doh..name pown bus stop.. tibe2 driver bus
pengsan napak aku...aku cube mgejotkan die tp 
..oh no!!! die da xde.. STOP3.. jgn nk mengarot k..
sumer tu tipu jeh..jgn terpengaroh.... 
pak cik driver pndang aku pelik jeh ari ni..
hishh...conkei mata baru taow.. 

tp x pelah..mybe die terkejut berok coz
melihat pompuan sowang ni da bertudong.. *opocottt..
sampai majestic aku tekan loceng..
kring..kring..kring...... *oihhhh...skali jeh bunyi jgn tipu..
bus brenti aku pown turon..
destinasi yg nk d tuju adalah LRT pudu.. huhhhh jao p'jalanan nye taow..
5 minit,,..*teeettttt...mungek..ngat kan 1/2 jam..  5 minit lame per..
okey, sesampai jeh kt stesen LRT aku bli tiket ke Bandaraye..
yehaaaaaaaa...... SOGO!! aku mari..
Weeeyhhh...siyes ckp...byk sale.. 50% n ade yg cecah 70%..
wowwww!!! nk tu nk tu nk tu...*duet xdo jgn brangan..
dengan hati yg hampe kuaq SOGO.. 
xpe2 nati aku da keje aku shoping puas2 kt cni nah.. 
but time sale jeh la.

skang nk p meronde jalan tar pulak...
weyhhh...byk nye shawl.. 
dalam keadaan yg ghairah ni aku dekati shawl2 b'kenaan..
weyhhhhhh...beli banyak byr byk weyhhh...*hishh..mmg la..
tanpe buang mase aku pilih shawl2 ade kt citu..
aku x pasti ape name nye..aku men masok jeh coz
kt c2 byk sgt penutop pale ni..
zzzuupp..zaaapp...zziiippppp...zzuuuupp..zooppp..zeeepppp..
okeyh...setle.da abez duet..
JOM PULANG......

uwwwwwaaaaaa!!!!mmg abez duet..boros sungoh aku nie..
hissshhhh...niat nk abezkan RM50 jeh. tp.....
arggghhh...x pe lah.. bede tu aku pkai.. hihi..


sampai jeh umah bukak pintu n masok bilik..
apa lg, sesi mengetes lah..














hahaha..ni sumer shawl yg aku beli td..ehem3..
beli x hengat dunie kn.. haha..
sebab aku ingt dunie lah aku bile sumer ni..
shawl, kaen tudong n ank tudong..

sumer nye = RAHSIE..
murah jer..hihi..


okey lah kenkawan..





sekian dari..


1 comment:

amanina said...

hahaahaha
da masak da pangai dikau tyme shopin!.
muka xleh caye
hahaha

 
Christening Gowns, Free Blogger Templates