Friday, December 31, 2010

BANYAK CANTIK MUKE KO!!

hurmm, aku  sakit ati sgt3 ngan sowang mamat ni...
tah betol ke x name yg die bg kt aku tu pown aku x tau...giler mungek die tu...
suke noe gangu insan yg lemah ni.. *cewahhh..tp salah aku jugak kan first2 p layan die.. bengong..
upssss, niat aku juz nk berkawan... die cakap die knl aku kt hostel aku at desaria villa condominium
*nk sebot pnjang2 jugak
tp masalah nye skang ni aku x kenal die pown.. bile aku tanye die jawab yg melalot-lalot.. ok, suke hati 
lah ko nk ckp ape pown..aku x caye lansong.. 1 hari tu mood mamat ni agk nye terdesak sgt smpai nk 
mintak couple ngan aku...sedang kan awal2 lagi aku da cakap yg aku ni da berpunye... aku da ade pakwe..
mamat ni cakap die x kesah pown sebab die rele berkongsi.. omakk ai.. giler carot ko ni.. ngat aku ni ape..
barang kongsian ker.. haha.. giler2.. so, aku amek keputusan xmo kawan ngan dak biol cmni... nati aku pown jd biol macam die jugak.

keputusan drastik aku telah mendapat tentangan yg hebat dr die.. aku x tau lah die nk bls dendam ke ape..
die passing nombor aku ni kt membe2 die... hari2 fon aku d col ngan nombor2 bru.. bungek nye budak.
smpai ati ko kan jual no aku.... naseb baek aku x kenal ko...huhhh!! bkn takat tu jeh..
die mule col2 n msg aku, kate nk jumpe lah ape lah.. tp msg o panggilan die aku abaikan... xmo ah lyn..
nyemak jeh.. bile dah hangen satu bdn agak nye, die mule mencarot- carot kt aku.... ape kes tah.. mmg 
xde kje betol... die mule ugot aku nk cri aku smpai ke lubang cacing lah, lubang jmban lah*sekadar menyedapkan ayt.. pastu maki hamon aku... aku nk tanye cikit ni?? ape yg ko dapat ah?? 

tindakan yg melampau-lampau die ni , telah di hidu oleh akak aku.. wow!! makin panas.. aku pown 
mulelah ngadu kt akak aku ni, citenye dari A to Z..die pown hangen jugak lah sebab ade owang kaco adik die n kitowang decide to ugot die pulak if die gangu aku lg kitowang nk repot polis... haha.. 
padan muke  die.. tp die xmo ngalah jugak... die cakap x penah ugot2 aku.. pale hotak die.. msg2 aku simpan lg kot..pastu mule lah nk ngaku pulak die ni polis...die cakap die x takot pown.. aku pown x takot jugak ngan ko sengal!!

after ugutan tu , die col aku lg.. kali ni aku x ngelak dah.. aku angkat fon.. hahhh, reti lak eh ko ckp baek2 ngan aku.. ngat kan nk maki hamon lg... mase tu aku cakap aku xnk kawan die.. n die lak cakap buang y keruh amek yg jernih.hahaha.. gelak besar aku.. ko lah yg keruh tu, 2 yg aku buang ko..hahak..:)
 aku letak fon n sambong wat keje..die col lg. msg lg haram aku x balas..

sampai lah skang ni, die x jemu2 kacau aku, miscol lah, msg lah, n aku gelak guling2 biledie RQ cedit kt aku..
weyhhhh, bapak aku bukan tokey minyak lah nk bg free2 jeh cedit kt ko.. byk cantik muke ko. cedit aku
 ni pown mak n bf aku yg topup kan taow.. haha... kantoi d cni.. bukan selalu yea.. kadang2 jeh.. aku bukan pengikis harte orang.. :)

kepade yg berkenaan , tolong lah jgn kacau aku lg, aku xnk kawan ngan ko dah.. aku sjenis manusie yg 
memilih kawan, kalau aku rase ok bru aku kawan... kalo aku rase ko tu terjal, aku akn wat bodo jeh..
so, skang aku da buat bodo ngan ko an.. ape ag, blah la dr idop aku.. cri orang laen eh... lg 1, ko RQ lah cedit cikit mane pn. aku xkn bg punye.. hehehe.. :)
sowie yea buang ko dr list aku.. aku x perlu kawan yg memaki hamon aku..
sekian.. 
 
 
 
 
 
 
-Norhasoleha Jemail-
 
 
 

No comments:

 
Christening Gowns, Free Blogger Templates