Wednesday, December 15, 2010

AKU NAK CEPAT SIHAT!!!

stelah beberape hari x update blog.....
"i'm back"... suke x....suke x???hihihihihiiii...
kejejasan ksihatan yg melampau ni membuat sumer pekre terkentot..
upssssss...salah pulak terbantot ler...sowie..
skang ni virus demam + batok + seseme mmg tgh conquer aku...package kan.
ubt batok n demam aku da telan..berdozen-dozen taow *penipuan melampau
tp da result still same.. aku x mo p kinik pasai ubt kt umah byk lg..
mak cakap jgn membazir.. membazir amalan syaiton..*ayt elak dri dari p kinik
tp hop aku cepat sihat walafiat sebab :
  • dapat makan byk2 seperti biasa....skang ni mkn nasi pown x lalu..tekak loye sesgt *mcm owang pegnen..upss...sy tidak yea.. sakit tekak bagai di hiris sembilu..nk mkn pown pk byk kali..
  •  dapat tido ngan aman damai..skang ni tidoq pown susa..kne layan batok dulu...mase nk tido lah die wat hal...uhuk3...minom ubt batok pown still x buley tidoq.. so, skang aku maseh menyangkal ubt batok tu mengantok kan...
  • sebab ketige aku paling gemar.. aku kene sihat kalo nk tgk cite HANTU KAK LIMAH BALIK RUMAH.. tu jeh syarat yg aku perlu ade..kalo maseh x sihat say gud bye je lah.. *boley sy pinjam bdn kamu orang yg sihat x?? nk tgk sgt2 ni..plzzzzz!!!! 
  • hari convocation da nk dekat.. x maow lah p convo dlm keadaan mcm ni.. hari tu time rehesel da demam..bg lah chances nk gumbirakan ati d hari kegredtan aku nati..*mengharap
 hop kamu orang yg sedang membace ni akan mendoakan kesihatan aku yea.. aku betol2 nk cepat sihat..hop sebab yg ketige tu tercapai..... ngeh3.. :)









No comments:

 
Christening Gowns, Free Blogger Templates