Monday, December 6, 2010

AKU MMG HANTU BERGAMBO!!!!

Hahhh!!! tu lah aku..pntang sungoh
jumpe camre.. kalo lah camre tu leh 
cakap mesti die cakap cmni.. "udah2
la tu wawa oi..ko pk ko hot sgt ke 
dok pose depan aku ni??" 
dgn x malu aku jawab "mmg hot pown".
*teeetttttt..  
b'gambo ni bkn hobi aku dr kecik..
bede ni wujud mase aku tingkatan 4
coz mase tu fon aku dah ade camre..hehheeehh..

kalo mase kecik nk amek pix aku 
bapak lah susa..maklomlah..pemalu owang nye..
so, mase kecik aku x brape ade gmbar.
padan muke aku..kalo lah waktu n mase ni
dapat berundor... aku nk hamek pic manyak2.
ish3..
dalam keadaan bosan plus relax badak ni
lg byk ah pic yg aku ado.. kat umah pown jadik..




ni pic aku amek td.. make up tebal2 n pose..
*aku tipu..x tebal mane pown..
pic ni napak jeh macam aku korek gg tp x pown..
jgn salah phm k..



ni pulak pose aku pandang pintu bilik..tetibe cntik lak 
aku rase pintu bilik tu..
hua hua huaaa...



ermmm....aku x taow nk describe pic ni dalam mood ape..
cedey o ngah menahan diri dr memerot..kowang
pk lah sndri k!! :)



cak cak cak!!!! jom maen cak cak..
*abaikan



peace u ols.. senyum2 selalu yer..



okeyh..pic ni sbenonye aku nk tadah tgn like 
owang sedang bedoa...
tp macam pelik jew..ermmmm... biaq je lah..



muke suci je kan..hahaakk..x leh bla..
okey la tuh.. muke dapar NUR cmni r..
Insya-Allah.. :)



cukop cukop cukop.....
melambak lg pic aku nih.. penat 
lak mengupload..hihi..
nati kalo aku rajen aku upload lg yeah...



sekian..

No comments:

 
Christening Gowns, Free Blogger Templates