Thursday, December 9, 2010

AIR oooo AIR!!!

Air o air kenape enko xde,
macam mane aku nk ade,
 kalo ko x bayar bil air...



uwaaaaaaaa...sakit dado den
menahan sebak di dade.. uhuk3..
pg td pabile aku terjage dr tidoq,
berjalan teros ke toilet..
memulas- mulas kepale paip tuh
n dapati seketol air pown x kua!!
haaaiihhh..pelik sungoh...mcm kt kg pulak
erk xdo air.. adesssss, x pe lah..
tgh hari cikit ade la ni...
tungu punye tungu kehadiran air tidak
kunjong tibe.. weyhhh...aku nk mandi la tongoi..

keadaan angry tidak tertanggong lg
n aku p bukak pintu umah nk
tgk whether meter umah aku
berfungsi ke idak.. bukak jeh pintu
 ade skeping surat layang singgah
d pintu grill.... OMG...
surat merah dr syabas...*syabas betei..


*surat cinte terlampau


ngeksss... air da kne potong...
sampai ati kamu syabas oi...
weyhhh...selu setiap 3 bln kak Zura (housemates)
akan bayo bil..awat ni x sampai 3 bln da kne
potong.. xdo notis lak tu..gila pa??
suka2 hampa jeh potong eh..
aku nk madi pkai pa???

water...plz come..plz..plz plz..
grunggg..gung...gongggg!!!*sound efect kilat
ujan turon dgn lebatnye.. yei.. yeeeahhh..
madi ujan...
opppp!!! pk kejap,  kang demam kene p kinik..
xmaow2.. so, x jd lah aku madi ujan.
hermmmm..mane nk dapat air ni..
so, seharian lah aku x madi..
siyes busuk masam.. lalat hingap pown mati.. ngeh3 :)

6.45 ptg
yeaaahhhhhh!!! kak zura n abg asrol (hsband kak zura) balik...
ngan muke yg kusot ni aku menonjolkan dri
meminte simpati.. wa, nk madi x?? kalo nk kite madi kt kedai..
dengan muke yg bercahye ni aku mengangok-angok-angok-angok kan
pale ni..nk nk nk...
Alhmdulilah..madi jugak aku ari ni.. ngeh3.
tok pgetahuan kalian kak zura ado spa.. tp bru2 ni
tutop..bkn sebab bankrap ye kawan2..tp adelah..
hehe

tu dia.... dapat air aku madi x hengat...
ade shower lak tu.lg syiokk r aku mandi..ngeh3.
owang da ciap madi aku maseh mencurahkan air ke badan..
nikmat nye... 
okeyh..setle...

hurm....ari ni aku da madi...wangi taow..
lalat hinggap pown mati lg coz wangi sesgt..ngeh3.. :)
tp macam mane esok????
adessssss!!!! napaknye esok pown aku bertape lg d SPA ni..
shari skali jeh madi..*jadi la tu..asalkan aku madi
hehehee...


okey lah kenkawan..
bubye!!!!!





                                                                                            peluah perasaan,               

No comments:

 
Christening Gowns, Free Blogger Templates