Sunday, November 28, 2010

MONEY KU TERBANG MELAYANG-LAYANG...

ari ni bershoping sakan coz nk p bengkel yg 
d anjor kan abg LIM.. ouhh..black attire..
hishhhh..memang idop dlm kgelapan.. 
akibat tidak membeli bju formal sejak azali, 
aku t'pkse menaborkan duet yg sekangkang
kere ni.. ouccchhhhh...so S***..

LOKASI: TIMES SQUARES
DATE : 27/ 11/ 10
TIMES: around 3.30 pm..

kejadian berlaku apbile awal monink 
aku bgn dr tidor dan menungu pgilan dr my lover
yg tidak kunjong tiba...setelah beberape saat menungu
aku mengambil keputusan yg sgt drastik mengechat  my kawan..
aku ngajak like ajak2 semot tongek my sweet fwenz aku tu,
  CHINTA PIEJAH ke sane (TS).kegurau-gurauan aku tu menjadi kenyataan
apebile die stuju...ouhhh...aku mmg bohsan dok uma sensowang..
so ape lg..LETS GO BEBEH!!
setelah sesuku minit aku sampai ke TS pijah pown smpai..
pabile ketemu aku n die pown ape lg... bersepak terajang aka bersalam n pelok 
kerna da lame beno x jupe..
kwn ngan die mmg sonok- ronok..sporting abez..
first port kitowang is chicken rice shop..~~ "BUKAN SEKADAR NASI AYAM"~~~KUERRRKK..KUERKK..KUERRRKKK...!! *mcm bunyi itik jeh

p/s: tolong jgn bg tau my lover aku p kedai nasi ayam ni..
nati mesti die gelak kan aku. jgn tanye kenape k...I xmo jawab.. titik bertindih :

stelah mengenyangkan pewot kami tidak tentu hale jalan..
rupe2 nye nasi td tu mengandungi serbok pengkhayal AKA dadah...*teeeettt...aku tipu.
destinasi kedue kami, kedai beg..aku memerlukan hanbag yg sgt besar untok 
menyumbat bju bajan ku..manyak uh....beberape kedai telah d terjah
untok memuaskan nafsu serakah aku ni.. malang nye aku jupe jugak beg yg 
berkenan d ati.. *malang nye?? mestila malang coz duet akan melayang..
destinasi ketige, kami berjalan menuju ke kedai sua, mencari sua itam.
bukanye aku xdo lansong sua itam tp zip nye tu bile dudok akan t'buke sndri..
kalo owang nampak my tutttt cene? malu la  I.. so t'pkse la beli bru..
wahhh....cantik sua bru aku..padan dgn hrgenye..
slepas e2 mencri bju ala2 ladies nyah..owhhh....kedai ni..x cntik, p kedai laen pulak.
xmo2, naek tingkat atas. haaahhh....ni okey... nah duet.. g kedai laen pulak..
ni cntik jugak.. nah duet.. p kedai laen lagi.. wowwwwww!!!!cantik siot.. nah duet.
nah duet, nah duet, nah duet nah duet... *bnyk nye ko bli leha oi!! 
ok...jom kite balik...brommm...brooommm...brooooommmm.....*naek monorail, lrt n bus
huhhhh...penat betol...tp syok r.... sambil mgemas bju2 aku dapat msg
FROM KAK CIK: wa, ko kate nk blanjer makan an??
ape ag kne p jugak lah blanjer akak aku yg t'syg ni....selu die jeh yg blanje an..
hari ni aku pulak... kami mamam ikan ape tah masak asam pedas
 n sotong masak kunyit..nyum3,LAZAT!!!!!....
okey da kenyang kali ke-2.. jom pulang..
sampai kt umah smbong lipat bju n pastu ngadap laptop update blog...



 _TAMAT_






*pssstttt..... tok pengetahuan kowang sumer duet aku abez tok shari 
ni jeh RM300.. bg manusie2 sengkek mcm aku ni jumlah tu 
tersgt lah byk..

*p/s: jgn blanjer ekot setan yea..kalo x ni lah jd nye..

sekian HARAP MAKLOM..!!!!!

No comments:

 
Christening Gowns, Free Blogger Templates