Tuesday, November 2, 2010

baru menceburi bidang..

asalamualaikom...

hehehhh!!!aku da ade blog sndri..wahhhh..gitu..ermmmmm...mane aci an kenkawan aku mejoriti ade blog sndri..haippp.....x leh jd..aku pown nk wat jugak..hehehhh(kes cemburu la ni) ..ape2 pown aku nk ucapkan kat dri aku sndri welcome to dunie belog ni ar..waaaaaaaa...terime kaseh...terime kaseh..hop aku x mengawot-ngawot kat dalam ni..(eleh kalo x ngawot x sah an aku ni.jgn nk hop2 lah)..sbenanye x tau lnsong pown nk wat blog ni cmne.cume penah bljar buat gune wordpress...2 pown stelah d pkse n d maki hamon oleh my lecturer kesayangan SMK...bukan SEKOLAH MENENGAH KEBANGSAAN yea...tp  SAN MEN KEONG..huhhhhh..hanye TUHAN n rakan seperjuangan aku jeh tau macam mane rase blajaq ngan die...tp die buat gitu sebab nk kitowang berjaye KOT..hahakkk..terime kaseh lah jugak kt die...tp aku tetap x puas ati...web aku die bg C..huhhhh....(geram tetibe).. dah..dah... jgn nk unkit kisah lame...okey2..berbalik cite td..pungah punye pungah akhirnye kol 4 pg dapatlah aku masokkan gmbar n ade lah ckt2 bede smpingan yg laen..hehehhh...teror gak aku ni..(wekkkkkkk...puji diri sndri..xmalu)..


sebab aku tetibe nk buat blog:
* aku ade bace blog kwn aku ni. aku suke sgt bace blog die..smpai kalo die x update tu rase macam nk sepak muke die laju2 lah(tipu2)... n bile aku da rase cmtu aku pown rase tringin lah nk menatang ni..macam bez jeh meluah perasaan.huhu...ye la kan drpde pendam jeh baek luahkan..skurang-kurang ilang lah cikit stress ni (betoi ker??)huhuhhuhuuu..


okeylah, tetibe terase ngntok yg x berape tahap dewe lg ni..SELAMAT PAGI...sweeettt dream yahhhh...

ZZZZZzzzzzZZZZZ~~~~~


ehhhh...jap2..tetibe nk tunjok sesuatu....hehehhhhh







        ni lah mak aku....hehehhh..tetibe je kan..nk wat cene...tetibe jeh ridu.so aku letak lah pic ni..MAK, SLEEP TIGHT YEA..ANAK MAK NI RINDU KT MAK..MINTAK MAAF PASAI ARITU X DAPAT BORAK2 NGAN MAK..ADE KEJE CIKIT..adesssssssh....air mate ni kua pulakkk..huhhh...dasar chengeng..okey lah...

babai SUMER...

No comments:

 
Christening Gowns, Free Blogger Templates