Saturday, November 13, 2010

AL- FATIHAH DI HULUR..

pepagi  bute aku d kejotkan dgn pmergian salah sorang saudaraku yg nun d SABAK BERNAM sane.INNALILLAH HIWA INNAILAAA HIROJIUN.. die kire macam ank buah aku jugak lah pasal die tu ank buah kak long aku.... aku rase caye x caye jeh aku tp dlm mase yg same aku t'pkse akur ngan ktetuan NYA...
tkziah pd keluage beliau....aku kat cni hanye mampu myedekahkan AL-FATIHAH agar roh nya aman d sana.. hati ni sayu jeh dgr...meremang ade jugak...die eksiden...tp x tau lah naek ape pasai nye informer aku lmbat msg...tp ngeri betol...organ dalman n kepale pecah. also kakinye patah 22... MASYA-ALLAH.. aku t'kedu sketike m'dgrnye.. walopon x berape rapat tp d sebabkan kenal aku rase sedih jugak lah... 
die yg d knali as Mamat sgt rapat wif my niece.. hurmmmmmmm...dalam p'mehatian aku slame aku kenal die, Mamat ni budk yg baek n ikot jeh kalo owang cakap.. YA ALLAH, TEMPATKAN LAH DIE DI TEMPAT ORANG2 YG BERIMAN... 
Al-fatihah skali lg di hurkan... AMIN,...

No comments:

 
Christening Gowns, Free Blogger Templates