Wednesday, November 10, 2010

BARU SAMPAI OFIS..

Hoi3......aku kt ofis skang..heheeehhh...xdo keje la ni....
alaaaaaa....awai lg lah nk wat keje..kang 9.45 start keje eh....
weyhhh...ari ni bgn lmbat lg walopon alarm kt tepi tinge...wakakakaaaaaaaa(tido mati ke ape ni)...
ehhhh..mane ade tido mati...alarm b'bunyi aku tutop la balik...kalo my dear dgr ni mesti die hampe coz tiap2 pg die kejot tp aku boleh tido balik...sowie yea my dear....nati blanjer cokelat....heheeeehh..
adesss..pewot lapo lak...tp xmo makan...diet2...nk makan shari skali jeh..(boley ke???) ...oihhh..jgn cabar taow..tekad ni...asyik2 dgr owang ckp aku gemok jeh..skali skale nk gak dgr aku da kuros..hehehhhh..okey lah...
da cukop kot aku mgawot...nk wat keje da ni...
tata titi tutuuuuuu....

No comments:

 
Christening Gowns, Free Blogger Templates