Thursday, November 11, 2010

NAEK BUS SATU PENYIKSAAN.

kol 6 aku lik dr keje...tugu2 punye tungu punye tungu punye tungu...bus x smpai2.bengkak ati rase nye menungu.tp nk wat cene an terpakse..da lah hujan..hampeh bebenor. PUDU kawasan yg manyak sgt indon.perompak pown ramai.hishhhh..betol2 kne hati2...TAAKOT....kang kne rompak x pasal2 an..tp aku rase perompak tu tau lah aku ni xdo duit.wakakakaaaa...bebalik cite menungu ni..aku tungu bus like tungu d p'hntian jakarta..mak aiiii..macam2 kerenah yg aku nampak..korek idong, garu bontot, sikat2 rambot n macam2 lg lah..huhhhhhhh...dasyat2..

dalam pukol 6 stengah terlebih-lebih bru lah aku dapat naek bus.wowwwwww!!!!penoh nye owang dalam bus.hurmm..nk xnk aku naek jugak. kang kol bape pulak smpai umah. after aku naek b'duson2 lak owang naek..haisssshh...bus da penoh..jalan lah..jgn lah amek penumpang lg..aku da menderite dalam bus ni..
oh no..sekeliling aku only foreigner came from indonesian n sowang jeh mat salleh..die berdiri depan aku.tepi n blakang  aku mat indon..huhhhhh...nk menitiskan air mate pown ade....betoi2 x slese..kadang2 aku rase dowang sgaje je taow amek ksempatan atas kesempitan..rapat bukan maen.padhal ade lg ruang kosong.time aku elak dowang pown sebok ngikot badan aku...jubox hanjeng toi..bengang sgt taow..ingt aku suke ke.mule lah aku tarek muke.buat muke paling marah skali so that dowang tau aku x slese..beg aku sntiase kt depan coz wat pelindong harte pusake aku..wakakaaa..dalam bus aku x putos2 bace ayat kursi for kselamatan aku dr d rabe, d rompak o d selok saku..ALHMDULILAH xde pe2 blaku..thanx GOD..sampai jugak aku kt umah after 15 minute if jalan jam.
huhhhh.....sgt2 penat..turon bus baru leh tersenyum lebar..tp aku kne tempuhinye esok pulak...uwaaaaaa....xmo...."MAK....ABAH...TOLONG BELI HARRIER TOK KITE..KITE XMO NAEK BUS LG"...
sekian sajo..

babai sumer...

No comments:

 
Christening Gowns, Free Blogger Templates