Monday, April 11, 2011

WORST WEEK!

minggu ni minggu yg paling worst aku rase.. awal2 minggu aku da mule cite cedey. da mule x tentu arah. da macam orang giler asyik nanges je kojo. terok nye pangai aku.. lepas satu, melambak masalah yg datang. ermmmm... aku da putus ngan boy.. T_T.. ha'ah.. aku yg putuskan.. aku dissapointed ngan pangai die.. die da mule x peduli perasaan aku.. mungkin tu cume ape yg aku  rase tp aku betol2 terase ngan die.kalo die x buat cmtu xkan lah tetibe aku terase kan.. ermm..xpe lah.. mungkin xde jodoh antare kitowang kot. aku pown bukan nye baek sgt kan. mesti aku ade wat salah ngan die kan sampai die stuju jeh ngan ape yg aku cakap.lg satu sebab mugkin die stress sgt kot ngan pangai aku nie.. ye lah, aku ni kan suke mendesak, die pulak x suke d desak. so, mmg x jd ape lah kt c2..ouhhh yea.. aku mintak maap.. aku mmg bukan GF yg terbaek..

hah!!! malam td aku nanges bagai orang giler.. tetibe nk nanges kuat2 sampai dade pown sakit.. membe aku yg da tido pown terjage coz nk tenangkan aku.. TERIME KASEH kawan.. aku mmg sedey sesgt..aku terase d abai kan sebab tu lah aku nangis tersangat lah sangat.aku harap aku x wat pangai lg mlm ni sebab pg td mase kowang da p cluz aku da nanges.. ouhhh, yea, ari ni aku ponteng cluz.. bodoh kan aku.. tp aku mmg xde mood n x larat nk bangun pg tadi.. mintak maap yea mak abah.. mintak maap yea sir puja.kalo aku p cluz pown td aku xkan cncentrate punye lah.takot pulak tetibe aku nanges dalam cluz...aku kan chengeng. :)

 ape2 pown, yang lepas bia lah lepas. kalo d kenang pown wat aku sakit ati wat pe kan..aku doakan die dapat pengganti yg lebih paham die n boleh bahgie kan die.. x macam aku kan. worst sgt. hop die mapkan kesalahan aku kt die n halal kan ape yg die bg aku. hop jugak die jge kesihatan die. xmo die sakit lg. kecian kt die.. xmo die masok wad lg. aku yg terase sakit nye nati.. nk die sentiase ciat walafiat okey.. lastly aku nk cakap aku betol2 sayangkan die. die lah lelaki pertame yg aku ajak sunguh2 jumpe mak abah aku.mak abah pown da tau relationship kitowang.selalunye mak jeh yg tau. ngan die abah pown tau.malu jugak mule2, tp aku tebalkan muke cakap cmtu sebab aku ingat aku ngan die da serius(akan ke jinjang pelamin).

jodoh3.. jodoh aku dengan sape la erk?? hahahahahaaaaa..berangan nk kawen awal but xde sape pulak yg nk.. ade pown aku pulak yg x berkenan..xpe lah, munkin 1 ari nati kan..Insya-Allah..

okey lah..that olz!!






No comments:

 
Christening Gowns, Free Blogger Templates