Saturday, April 16, 2011

BERJEMAAH BERSAMA MY NIECE..

asalamualaikum dan selamat malam semue.
hop korang sihat2 selalu la eh. lepas dgr azan maghrib td aku pon g lah amek wuduk. nk p solat maggrib la ni. tibe2 my niece menyape dr blkang.. "nk semayang ke makteh??" aku pon anggok je lah. kalo die tanye tu dat means die nk follow jugak la tu.. da settle amek wuduk aku pon p masok bilik bentang sejadah n pkai telekong. minah ketot ni pon folow jugak. die ade set pkaian solat sendri taw. haha. die bentang sedajah cute die tu n pkai lah kaen tudong nenek die yg d beri khas tok solat.. :D 
alololooooo...comey niece aku yerk..macam makteh die.. wakakaaaaa :)

okeyh.. da ciap pakai segala2 nya. aku pown solat lah macam bese.. die folow jeh ape yg aku buat. after aku angkat takbir die cari tangan aku. die nk tau posisi tangan aku kt mane. x nampak lah kate kan. heheheeee.rukok n sujud xde pape yg berlaku.tp mase nk duduk antare 2 sujud die sentoh kaki aku pulak. nk tau aku dudok cmne kot. :D
rakaat yg pertame berjalan lancar. masok rakaat kedue agak nye die x tau nk buat ape bantai die nyanyi lgu stacy -jahat.. pergghhhhhhh!!! mulot aku teros x dapat tahan n gelak. gilew ko. ngah semayang p nyanyi lgu stacy. adoyai... d sebab kan pekre tu aku terpakse re-do balik solat aku. hahaaaa...
tp xpe la kan.. skurang-kurang nye die nk blajo solat..
erin2.. ko mmg suke buat mak teh ko gelak eh.. aduihhhhh.. sakit pewot layan kerenah die.  





No comments:

 
Christening Gowns, Free Blogger Templates