Wednesday, April 13, 2011

MENGARUT DI PETANG2 EVENING..

aku yang ade hati dan naluri,
tidak lari dari rase kesepian, 
rase ingin bersendiri dan menangis sepuas hati,
yea, aku lakukan semua tu untuk puaskan hati aku sendiri,
mungkin dengan care tu aku dapat mengubat luka hati aku ni.

aku seorang periang pada luarannye,
tetapi dalam hati aku ade sekelumit kesedihan yg tertanam,
kesedihan yang sangat dalam sehingge aku hilang pertimbangan.
kadang-kala aku cuba sorokkan perasaan tu, 
sampai 1 tahap pasti ia terbongkar, 
dan waktu yang sesuai untuk aku lepaskan semua tu adalah sebelom aku tidur.


sering putus asa adalah kelemahan ketara aku sebab aku mudah mengalah
walaupun pada mulanya aku struggle untuk mendapatkan apa yang aku mahukan
malang sekali sebab akhirnya aku tak mampu untuk teruskan perjuangan walaupun untuk diriku sendiri.
betapa lemahnya aku.

 aku wanita biasa yang mahukan kebahagiaan dalam hidup aku,
tp kebahagiaan tu semakin lari dr hidup aku,
semakin jauh aku rasekan seperti ade jurang yg memisahkan aku dengan kebahagiaan.
kasihannya aku,
kebahagiaan yang aku kejar pupus di telan rase putus asa aku.

aku insan yang hina tidak lari dari kesilapan, 
moga kesilapan aku yang lalu, 
mengajar aku dan mematang diri aku sendiri.

semoga kebahagiaan datang kembali menggoncang aku,
merapati aku , menyelinap hadir dalam hidup aku.
biarpun ia hanya secebis,
Insya-Allah



No comments:

 
Christening Gowns, Free Blogger Templates