Thursday, April 21, 2011

BUAT JULUNG KALINYA...

asalamualaikom korang2.. 

hah!! entry kali ni pasti ramai yg x percaye ape yg aku lakukan sebab aku d kategorikan budak2 manje yg x tau ape2.heheheheee. ehem3, aku da besar la beb. mesti lah kene buat ini, kalo x, laki aku pasti cri laen. korang nk tau x ape die?? nk x?? kalo nk sile angkat tangan macam aku?*sambil melambaikan tangan hehehehe.

testing..testing.. testing 1...2...3..... yeahhh, inilah hasihnye.. ikan pari masak asam pedas. ehem3.. aku masak sndiri taw.. tp atas arahan puan Basriah Binti Amin(my mother).. ermm.. aku da makan dah td.. boley la tahan rasenye.*sedapkan ati sendiri. tp mak abah x makan lg.. nati aku tanye dorang.. pass o x pass.hihihhi..
yeaaahhhh...aku da boley jd bini orang.. wakakakaaa.. :)

wahhh, first time i masak asam pedas taw. x penah lg b'4 nie. tgk mak masak macm senang je kan.. so, aku try lah.. yeahhh, berjaye. cume rase nye over bunge kantan kot. hehe.. korang nk cube?? nati aku masakkan tok korang taw... :D





No comments:

 
Christening Gowns, Free Blogger Templates