Tuesday, March 1, 2011

SABAK BERNAM STORY!!

ehem3.. testing. testing.. testing 1,2,3.. yeah.. microphone okey.. ehem3.. *giler pe dak ni
ASSALAMUALAIKUM SEMUE..

kemunculan entry ini adalah untuk menceritekan kisah atau story dalam bhse orang puteh nye *mcm lah orang x tau mase aku bersantai-santai d sabak bernam selangor. umah Wak Jeni a.k.a bapak mentue kaklong aku atau lebih saintifik lg umah bapak abg ipar aku. wakakaaa :). fuhhhh, lokasi yg strategik bg aku untuk menempiaskan nafsu mancing.. seronok beb!! kalo x caye korang g sendirik yea.kalo rajin bwk lah aku sekli.but korang sponsor lah aku erk. . hehe. :)

kemeriahan terase apabile bukan aku sahaje yg pegi, malah terdapat 7 orang lg konco yang sepakat membawe berkat memeriahkan majlis.. 
orang2 e2 adalah............
jeng jeng jengggggg!!! 
kak cik.*tepok tangan. kak zura *tepok tgn. puan farizah *tepok tangan. kak mimi *tepok tgn. kak nuon *tepok tangan . boy@kekasih cerahku *erkk!!! bertepok tampar n lastly is epul kwn c boy *tepok tangan..
kitowang pegi 2 hari jumaat sabtu.. tp c boy n epul balik hari. ade keje katenye. huhhh!! touching.

arghhhhh... kemalasan ku ketare skang ni..malas nk tulis panjang2..  so skang aku hiborkan hati korang ngan gambar2 picnic kitowang je la eh.. juz enjoy da show beb!! ^_^

hah!! COMEL ,CUTE.. benar kah??? ngeh3..
mesti lah benar.. werk3. :P

 
hahhhhh!! jgn salah sangke eh, ini bukan korek pasir tok buat port berak tp kitowang sedang mencari remis.. walopon kecik molek binatang nye tp sedap taow pabile d makan beramai-ramai... smpai jilat lutot wa ckp lu..*koya lebih

 aku mencangkong bukan sebab mintak nombor ekor k.. ngah kusyok mancing tu.. *dpt ikan ker?
dapat o x blakang cite yerk. hehe :)


hahhh!! ni first tangkapan aku bez kan... haiyooo.. orang mancing ikan aku pulak mancing ular.. hahhahahahaaaa.. tarik da berie dah.. tarik punye tarik ular yg naek.. haisssssshh.. naseb bek lah ular ni x agresif kalo x da lame aku kne patok.. haha. :)

profesional woman sedang mengikat mate kael.. heheheheeee.. sgt pro,  especialy yg berbju hitam.. perghhhhhh... superb lah.. ciap boley ikat tocang lg. hihihihihhhii..sunggoh menakjubkan. *jgn mara arrr

 hah!! ini lah ratu puyu.. hebat die mancing. salut same kamu lah. hehe :)

 
okey lah.. aku da malas nk upload gambar.. manyak sgt lah.. kalo rajin aku update eh...
tata titi tutu...


p/s: ermmmm.....terime kaseh pade semue yg memeriahkan majlis.. next time kite g lagi eh.. enjoy sesgt... sesape yg terguris hati, terobek jiwe, wawa mintak maap.. xde niat lnsong nk skitkan ati sesape. :)
syg u olz!! ;)






No comments:

 
Christening Gowns, Free Blogger Templates