Thursday, March 10, 2011

LUAHAN HATI SEORANG STUDENT.. HUH!!

 hati menangis lg..menangis bukan sebab gembire tp sebab diri yg da byk menyusah kan mak abah.. hurmm.. aku ank yg x gune.. asyik nk susa kan mak abah je kan.. dr aku lahir sampai lah skang.. sedey nye.. aku x dapat bg ape2 lg kt mak abah. tu lah.. sepatot nye after diploma aku da keje. dapat duit tolong mak abah, tolong sibling aku. tp aku main2. gatal2 nk take certificate for communication skill pulak. haihh!! pakai duit lg. erm.. mak abah lg kne belanjekan duit tok aku.. kecian. kecian kecian.. now amek degree pulak!! mule2 aku mmg da tekad tok xnk sambong degree coz aku tau aku tersangat lah menyusahkan. tp atas desakan mak abah yg nk aku sambong balik pengajian aku ni aku beralah.. padahal mmg tu yg aku nk pown b4 diz!! yeahh! , aku dapat sambong blajar. .tapppiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii  !! :(
 aku menyusahkan lg.. ouh no.. byk nk kne prepared.. barang2 semakin mahal. tp aku malu n segan nk mintak duit lg sebab ari tu mak abah bru bg duit kt aku.. nk kate aku boros, x pown.. skang aku list dlu barang yg nk d beli.. tp tu lah.. duit kan... sekejap jeh lesap.. sekejap jeh ilang.. sekejap jeh terbang.. hurmm. mane aku nk dapat kan duit ni besides menyusahkan owang sekeliling aku? aku malu.. malu ..malu.. sebab suke menyusahkan...

*mak abah, kite mintak maap sebab da banyak menyusahkan mak abah.. kite tulis kt cni sebab kite nk luah perasaan kite jeh.. kite tau kite mmg menyusahkan.. kite sedar diri.. kite xnk cakap sumer ni kt mak abah sebab kite tau nati mak abah mesti marah kite coz ckp cenggini.. tambah2 lg mak,  mak penah marah kite n sedey biler kite ckp cmni..tp sebenarnye tu lah yg kite rase..mak abah, Insya-Allah nati kalo kite da keje kite tolong mak abah eh
*along,angah, kak cik, n iman.. aku mintak maap coz aku pown susah kan korang. kalo aku xde duit mesti mak suro korang tolong aku sebab aku blajar lg. kecian kt korang kan.. aku betol2 mintak maap.aku ingat time aku blajar aku xkn susakan sape2.tp aku made it. Insya-Allah nati kalo aku da bekerjaye aku tolong korang pulak eh..doakan aku dapat result yg cmerlang n dapat kerje yg gempak2. Insya-Allah..


P/s : Norhasoleha binti Jemail, ko blajar lah elok2 eh.. jgn mls2, jgn campor adok kan personal n studies, kalo ko campor adok kan sumer tu parah jd nye. aku tau ko boley buat.. lg 1 aku nk ingat kan ko, jgn lupe solat. Mintak petunjuk, mintak pertolongan dr-Nya. hopfuly sumer akan berjalan dengan lancar. Amin~~~





2 comments:

amanina said...

jgn lupe solat wawa.
:)

Jefri said...

nanges....T_T

berakit2 ke hulu, berenang2 ke tepian..
sakit2 dulu, sedap2 kemudian..eh, senang2 kemudian..*tiibeer lucah..~

papepun, semoga kuat menempuh hidup! jalan yg lurus mmg byk likunya! bertabahlah...~

;)

 
Christening Gowns, Free Blogger Templates