Saturday, March 12, 2011

PREGNANT 4 BULAN

aku sedang merindu insan yg bername Puan Zairil Azman..  hurmmm, masok ni, da 2 minggu kitowang x jumpe.. sedey taow. * mcm 2 taon x jupe pulak.. ouh, bese la kan.. i kan insan yg special. mesti lah d beri perhatian lebih.. ngeh3 :)

"hello... hello .. hello.. puan zairil pown sedang rindu sy ker? huk3. biler nk mai menjengok?
 tidak kah kau kasihan awek mu sendirian.. d cni bukan shopping mall patot kau campak kan*olahan lgu DEF GAB C..

2 ari yg lepas, aku mimpi mengarot sangat.. ish, x cerite nanti pendek pulak entry aku an... baek aku cite eh, eh, ehhhhh!! kowang bace taow.. :)
pada suatu hari.. burung riang berkicau cit cut cit cit cit..*sound effect.. sedang aku menikmati hidangan yg tersedie d depan ku, tibe2 jeh abg ipar aku @ abg long col aku.. hati kecil tertanye-tanye.." aphal pulak ni die col? x penah2 pown.. pelik2.." dengan suare riak dan takbor aku menjawab panggilan tu.. 

wawa: hello, hah! ade ape????
abg long: hello, abg long nk bg tau ni, along pregnant 4 bulan..
wawa: hah!! bia betol?
abg long: betol lah.. nati bg tau mak abah yea.. okey bye..
tutttt...tuttt..tuttttt *sound effect lg

kegembiaraan aku terserlah apabile mendengar gud news tu... x sangke aku akan dapat anak buah lg sorang...perkabaran tuh teros d hebah dengan pantas nye, sepantas pos laju...
seluroh kaom kerabat aku happy x terkate jugak weeeeiiii!!..

mimpi aku semakin pelik lg x logik apebile d waktu dan saat 2 aku pown tgh pregnant 4 bulan..
hahhh!!! bia betol?? *hantok kt dinding aku mimpi cenggini.. huhh.. nk d jd kan cerite yg unik lg merepek giler, ank tu ank puan Zairil ni ha.. da lah x kawen lg. hahahahaahaaaa.. mungek mmg mungek... no one  tau cerite ni except us.. so, ape lg,kitowang pown buat mesyuarat tergempar d suatu lokasi yg tidak d ketahui. mungkin wujud atau mungkin hanye d alam fantasi semate-mate. 
hurmmmm, puan zairil menyatakan hajat nye untok menikahi puteri encik Jemail ni.. akan tetapi, die takot nk mintak kbenaran kedue ibu bape aku.. huhhhh!!! x gntleman lnsong... tp dalam mimpi je la eh... realiti kite akn tau nati.. ngeh3...

before korang salah anggap aku nk bg tau ni pic ni d snap pd sem 2 time amek dip dulu coz nk buat asigment..
tp comel jugak kan kalo aku pregnant.. hahaahahaa :) *perasan

seperti biase, mimpi aku xde kesudahan yg tersudah.. menyampah betol aku...bru nk layan cite dongeng ni, tp da d cantas... 


The making Of mimpi aku ni.. 
♦ sebelom tidoq  lupe bace doa tidoq.. so, setan pown sebok lah menerbitkan cerite bengong  ni. so, next time bace ape yg patot dlu eh.. :)
 cerite sebelom tidor selalu masok dalam mimpi aku.. b'4 tido ari tu tiela cite yg akak die pregnant 5 bulan time akak die convo.besides that, aku asyik teringat kt puan ni je r, pasai tu
mimpi aku pown ade die.. hahahahaaaa..hermmm, important nye kamu puan zairil oi, sampai masok mimpi aku.







No comments:

 
Christening Gowns, Free Blogger Templates