Monday, February 7, 2011

CITE DALAM KAEN!!

aku bukan nk cite ape dalam kaen aku tapi dalam kelas yg sunggoh indah yg bukan kepunyaan aku..kowang jgn salah anggap tentang tajok d ats k.. :)

hari ni xde ape yg indah sgt...sesi pembelajaran agk slow ckt... baper kerat manusie jeh datang cluzz td.. hampeh toi.. kalo lah aku tau, compem aku pown x datang... tp xpe lah kan.. dapat jugak lah jupe budak2 kelas yg ngek sgt aku rase... gemar eh dorang kaco aku ngan yana... xpe2, ade ubi ade batas, ade time nati aku balas balik... bercite-cite kejam ni..

Bosan bosan bosan.. aku mmg bosan td.. mate layu jeh nk tido.. mulot asyik menganga jeh menguap-nguap.. tgn pulak x reti nk dok diam menconteng-conteng kertas.. name aku, die, batch 11, bunge2, muke owang n macam2 lg lah aku conteng.. tu sumer sebab aku BORING!!
tp kan, ade part yg best jugak taow td... nk tau x?? heh    hehh..    heeeee!!


  • di saat diri tersangat lah bosan yg amat, tibe2 seorang manusie yg bername YUYU mengajak aku maen games yg da lame aku tinggal kan.. maen kepong d gelar nye...


*cmni lah bentok nye... kire halal la eh.. aku bukan cretib sgt pown.. ngeee :)

mmg tah pe2.. trainee sebok mgajar kami sebok b'maen-maen.. da lah dok depan skali lak tu.. tp guess what, i'm da winner!! hahahahahahahaaa!! YUYU is looser.. kalah terok die taow, smpai surrender x maow 
maen..dr ngantok teros segar bugar biji mate nih.. ye la kan... name pown maen.. mesti concentrate punye
lah.. tp time presentation aku lah owang yg akan menyorok dulu. hua3...x suke menonjol kan dri taow.. :)
  • second game kitowang... aku x penah maen bede ni.. die macam men kepong jugak.. tp yg laen nye kne makan satu2.. pastu cene tah... aku nk explain pown x tau... kalo kowang nk maen nati aku ajar eh.. hahahahahaahahahaaaa...  :)


*ni rupe nye.. spatotnye sampai abez kotak tp aku mls nk draw manyak2..

game ni pown aku menang jugak.. walopon first time aku maen..*cakap dgn muke bangge. tp aku rase mcm Yuyu saje bg aku menang kot game ni.. ye la kan.. naek kan semangat nk maen lg. hua3.. yuyu yuyu...


  • hahhhh!!! ni yg paling x leh belah... dasyat2... kitowang mengingat kembali nostalgia, lagu kanak2.. perghhhh!! mmg superb.. macam kanak2 riang pown ade kitowang ni.. padhal umo da ats 20..  kowang nk melihat ker?????? xnk pown aku tetap nk tunjok jugak.. hahahaah...


* hahahaaaaaa... cute kan bear aku... kepale owang aku pown comey jugak.. :)
giler sewel tol.


ape2 ade lah jugak enjoy.. trainee cite pasal antu lah, itu lah ini lah... n aku owang yg paling last pickup.
almaklom lah.. i kan bahse english t'lampau fluent. hahahaa... esok, x tau lah pulak ape cite nye..
da lah kne bwk laptop n BB.. malas pulak aku rasenye.. huhh!!!


that all from me.. 
Asalamulaikom n selamat malam.. :)



No comments:

 
Christening Gowns, Free Blogger Templates