Monday, February 7, 2011

4 February 2011

ape hal lak pulak tetibe tarikh ni muncol an.. da lah scare mengejot.. xdo salam. xde greeting.. if kt scicom academy(tempat aku berkursus skang) sure kene lanton aku ni...okey2..

ASALAMUALAIKUM n gud nite to u ols.. :)

 d harap kan kowang sihat d samping yg tersayang.. kalau jauh pon pasti dekat... dekat d hati kowang.. toi dak? hehehe.. sekian lame menghilang kini aku muncul kembali berceloteh pasal diri yg serba kekurangan nih.. auccchhh, sungoh menyayat hati... *teeett.. ye ker? uwexsss.. aku bz plus letih tok berceloteh..
so, aku terpakse mendiamkan diri tok smentare @ malas tok menerjah blog..*eleehh, alsan je tu.
ye r.. ye r.. aku ngaku... sebenarnye.. sepanjang aku x bergiat dalam blogging ni coz nafsu da hilang..
hahahahaa.. sadis punye ayt.. tp tu kbenaran.. mybe factor of, lazy, tired, stress was effect my fingers to 
typing n brain to thinking.. but when i'm realise, it was terrible.. 
actually be a writer can freshing our brain so that our brain can thinking deeper n deeper..
what the frog.. ape yg aku mengarot ni..hahaha.. ape pown.. maaf kan aku yea blog oi.. x sengaje tinggal ko kesepian.. hop aku x wat lg.. Insya-Allah..

Okeyh3.. berbalik semule pd cerite yg asal..*cite ape nye?? pasal tarikh tu lah.. actually, b'4 diz, aku menjande sekejap.. x lame pown.. semingu gitu lah... bukan sebab owang laen.. tp sebab aku..
aku yg merelekan diri tok jd jande. hahahahaa... eh, ni bukan cerite lawak lah..agk sedih jugak lah..
aku , da putus ngan ex aku, ahmad azri.. aku yg giler kejam yg putus kan. 
siyesly aku sgt2 rase bersalah ngan die, aku harap die dapat pompuan lg better dr aku n x b'perangai mcm aku... aku ngaku mmg aku salah.. salah.. n salah..tp, aku rase mmg kite x leh bersame...

weyh, lari tajok lg ni.. mapkan aku... aku hanye insan biase yg suke merepek, merapu n menipu.. hahahahaa..
JENG JENG JENG... aku ade pkwe baru.*bercakap dalam keadaan pantas.. tarikh tu,  mestilah date of couple kitowang...menari keriangan aku.. hahaha.. nk tau die lamar aku kt ner?? check it out!! 

Location: Tasik Titiwangsa *romeo n juliet giler
Date : 4th February 2011
Time : ___________ *ermmmm, x pelu d jelas kan kot.

mungkin o mmg kowang akan cakap aku ni cepat sgt buat decision tp tu lah aku... tp x suke tunggu lame2..
x suke alone... sebab aku cepat boring..  aku ni sjenis manusie yg x reti menyabar n kene 
d beri perhatian yg t'sgt2 lah.. hop pkwe aku ni tahan menjage minah sowang ni.. hahaha
lupe lak perkenalkan dri si die... nickname die boy.. name penoh akan d beritahu soon..

♥ About Boy 
*aku cakap berdasarkan ape yg aku nampak.. d sebaliknye.. aku pown x tau..nati kite selongkar lg ye. :)
= sejenis spesis (seorang) yg kadang2 phm kehendak aku... aku ckp kadang2 coz aku pown kadang2 
x phm ape yg aku nk  sebab kadang2 aku b'keinginan bede yg pelik2..*bape byk kadang2 lah.
 = suke layan kepale aku yg biol ni coz die pown aku rase er..err...errrr... xde pe2 lah.. hahaha.. *jika anda (boy) terbace.. sy pohon kemaafan sepenohnye, sebab ni ape yg sy rase.. hehehehe :)
= ramah n hormat orang tue..aku terperasan bede ni time kitowang p makan ade sorang makcik
datang kt kitowang nk jual kueh then die tolak secare halus jeh..yg aku mksodkan bukan santau eh,
 tp bahse die..kan ade sesetengah owang kalo ade yg datang nk jual2 tu wat bodo mcm penjual tu tunggol je kan.. cian taow... 
= kadang2 pemalu.. kadang x pown..die ni spesis aku jugak lah. ade time malu2 kucing. ade
time nk manje2 kambing. tp kalo time x malu datang macam lembu mengendeng-ngendeng.. ngeh3. :)

cukop la kot aku cite pasai die kt kowang.. over2 kang tuan diri bace cnfirm sengeh smpai ke telinge.. x sanggop aku nk lihat nye... *tp bede ni sumer iklas dr lubok hati aku... xde owang yg pakse pown including him.. u noe what, i miss n luv him lah. muah3.. hahak :)
jap3. nk cakap ni, aku suke majok time juper die or wat saddy face. b'coz, nanti aku dapat
coklat.. hahahaaa...dap er la hai.. kalo mkn time tu, abez lah jawabnye.. die dapat mkn ckt jer..ok la
tu kan.. nk jugak aku bg die.. kalo x bg? hahahahaha... mak cakap kalo bg x baek amek balik, nati burok siku... 2 3 mingu lg aku nk tgk siku die burok ke x.. ngeh3..

*Puan boy, encik wawa sayang kamu.. even kite jao, kamu tetap d hati sy.. trime kaseh coz
datang tiap mingu jumpe sy.. kecian kt kamu kan kne datang jao2.. xpe2.. nati kalo sy da keje, ado lesen n kete sy pulak yg menjengok awk d Perak eh.. sy tau sy byk kekurangan, but i try to improve it 4 u.. 
i made history as an example to finalize myself... trust me, ♫ u r the only exception  (paramore)


Penutop yg x tertutop

doakan lah kebahagiaan kitowang berdue.. aku sayang die, n aku tau die pown sayang aku jugak. dalam couple jgn lah ade rahsie.. coz akan bhyekan dri n relationship kite..aku bercakap berdasarkan pengalaman..
aku xnk bende ni berulang lg kt aku.. sumer owang nk bhgie termasoklah aku... semoge hubungan kitowang d restui oleh Tuhan n kedue ibu bape kami n berkekalan hingge ke akhir hayat.. Amin~~







No comments:

 
Christening Gowns, Free Blogger Templates